Absolut förbjudet!

Okej, kan börja med att jag sitter på en rätt seg dator hemma hos min far inne i staden, så bilder från igår kommer upp när jag väl är hemma med min underbara laptop!

Kan ju säga att jag gjorde en sak som från och med nu är Absolut förbjudet! Jag dansade som ett psyk på dansgolvet inne på Cleó nattklubb i Luleå och tyckte nog att jag var bäst, störst och vackrast. Haha! När jag slog upp ögonen imorse tänkte jag - "FYYYFAAAN aldrig mer! Hur kunde jag?", så illa var dansen, men nog om det!

Självklart hamnade jag också i ett missförstånd som slutade i att jag blev lite sur och bestämde mig för att åka hem till pappa och sova haha, men missförståndet löste sig redan när jag kom innanför dörren som tur var!:p Diskutera på fyllan är nog inte att rekommendera kan jag lova..

Min käre far visade mig hur man blir av med ett one night stand, svinroligt videoklipp som jag lägger upp senare under eftermiddagen.

Vad gjorde ni igår? Berätta!

So long :D

Kommentarer
Postat av: Sue

jäkla va många prenumeranter du fått på bloggen :D Skit roligt ju!



Jo det är tungt att vara en fattiglapp. Men dom månader man får nån kr extra känns det som man lever som en kung :D

2008-12-06 @ 12:44:04
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Lina

HAhahaah vet hur de känns :)ingen höjdare :P men dom andra får iallafall roligt efteråt :D

2008-12-06 @ 17:03:29
URL: http://lhoglund.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAHAhah har också dansat så jävulst fult i fyllan men dom andra får iallafall skratta, och man ha kul just då man gör de men dan efter blir de lite pinsamt :D

2008-12-06 @ 17:06:19
URL: http://lhoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0