Äntligen hemma!

Nej jag pratar inte om tv-programmet utan jag är verkligen hemma nu! Haha..
Det har varit en tuff natt, en tuff morgon och nu äntligen tillbaka i byn!
Men inte blir det att vara lat för det, ser ut som ett bombnedslag här så måste ta till kvastskaftet och börja städa.. *suck*

Hade hur som helst riktigt kul igår! Vi hamnade då hos "Mössan" i Gammelstad och det var skitkul! Ända tills nån granne till Mössan fick för sig att fixa upp "Brudar". Ni kan ju gissa hur det hela gick? Dendär personen tog tydligen med sig hem några fjortisar, sisådär 15 bast.

Jag låg och sov när dom hade kommit för klockan var kring 6 på morgonen och jag la mig strax efter 5 imorse. Tydligen har någon utav dom där småbrudarna stulit en mobil också.. Tur jag låg och sov på min egen. :S

Jaja, nu ska jag ta en vaaaarm dusch!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sicken kväll :p

2008-12-13 @ 15:07:52
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Deafeem

Hahahaha snälla säg att du fick en mobil på bröstet när du vaknade? Jag menar.. Som när lakanet är skrynkligt.. Du vet.

2008-12-13 @ 15:21:41
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Sussi's fotoblogg - vågar vara ful

oj, lät ju som en bra natt :)

2008-12-13 @ 16:46:45
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Grällbert

Hej pojkspoling.Såg du till Fisalina,min dotter hos mössan? Hon har stulit min spark och försvunnit

2008-12-13 @ 18:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0