Är det såhär det ska vara?

Är det såhär förjävligt det ska vara på Julafton?

Jag hostar så det känns som att mina lungor flyger ut snart, sen så svider näsan bara för att man snyter sig så ofta. JAG VILL INTE HA SÅHÄR PÅ JULAFTON! Jag vill bli FRISK NU!!!

GUD GÖR MIG FRISK ELLER SÅ VÄGRAR JAG FIRA JUL! Eller något.. *suck*

Sitter iaf och njuter av mitt Spotify konto och lyssnar på massor med mysig musik!

Ska ta mig en kopp kaffe nu tror jag och bränna sönder halsen så jag blir bedövad eller något.. Tack Moa för att du gjorde kaffe!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Stackars...

om du vore här skulle jag skämma bort dej å göra dej frisk!

2008-12-22 @ 13:29:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Andreas

Herre jisses. Här var det nydesignat. Trevligt, riktigt trevligt! Se nu till o friskna till och bli människa! Jag ska lägga upp en rolig länk från kvarteret skatan igen...kanske kan roa...

2008-12-22 @ 17:13:25
URL: http://abolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0