Crazy Beautiful - vem är jag?

Såg nyss den gamla filmen "Crazy Beautiful" och känner mig känslomässigt störd för tillfället..

Situationen tjejen har i den filmen påminner så mycket om mitt egna från förut.... Överdriven impulsivitet, för mycket festande, droger och en allmänt taskig attityd till allt som heter skola och jobb..

Nu såhär i efterhand är det så mycket jag ångrar att jag gjort. Jag struntade i skolan, tog droger, inget jobb och till slut blir man bortstött från familj och riktiga vänner..

Men utan det , hade jag väl aldrig varit den jag är idag kanske? Jag är fortfarande inte perfekt, jag faller fortfarande ner i gropar ibland, men nu försöker jag verkligen varje gång att ta mig upp... Ständigt upp upp.. Istället för att skita i allt, så försöker jag faktiskt lära av mina misstag, även om det krävs att man gör det både en och två gånger ibland..

Nu ska jag nog sova, blev en aning emotionell!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då är vi flera som blev emotionella inatt...

2008-12-09 @ 01:48:23
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: Emelie

Gud blir ju nästan tårögd utav att se människor som klarat sig bort från drogerna! Starkt utav dig måste jag säga =)



och ja det ska bli dunderkul när min lilla sötnos kommer! Dock lite skrämmande haha men absolut dunderkul =)



Trevlig kväll!

2008-12-09 @ 17:40:21
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0