Dagens planer!

David Beckham
(Dagens MUMSOBJEKT - David Beckham)

Godmorgon gott folk!

Vaknade av en hostattack eller något liknande i alla fall. Idag är det då Juldagen vilket innebär att ungefär hela Luleå stad kommer att ses ute ikväll. Det är ju trots allt hemvändardagen som man kallar det och klart man måste fira då!

Blir att vara med Sussi och gänget hos hennes bror och förfesta och sen får vi helt enkelt se var fötterna leder oss! Eller hur?
Men tänkte passa på att kika förbi pappa en sväng innan man åker iväg med gänget!

Mitt hår tål att diskuteras, det är som sagt inte orange och inte pissgult.
Det är typ, champagne&sandfärgat? Haha.. Ska försöka knäppa en bild nu när jag klivit upp för att visa.

Tyvärr kan jag inte bleka håret färdigt idag för jag fick sår i hårbotten för att jag gjorde det 3 gånger på samma dag, och du kan ju tänka dig hur jävla mycket det kommer svida om jag applicerar mer blekning på min numera såriga hårbotten?

Haha ja så kan det ju gå ibland, men vill man bli fin får man faktiskt lida lite pin!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

han är verkligen en mumsbit!!!!!

2008-12-25 @ 10:33:02
URL: http://nat0.blogg.se/
Postat av: C

så.. få se håret;) Jag blonderade mig igår med.. och som vanligt så glömmer jag av det och nu e jag ja.. blond:D

2008-12-25 @ 12:20:27
URL: http://lillafrokenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0