Dagens summering?

Efter många om och men kom vi iväg.. Jag, Moa och Acke körde till stan och mötte upp Sussi och Joanna... Vi skulle fota utomhus idag men det var så jääävla kallt att vi stack iväg och gömde oss inne på kulturens hus!
Vi hade faktiskt rätt skoj och vi tog bilder och sånt där inne.. Dom blev faktiskt fina! Ska lägga in dom nu ikväll direkt Sussi är tillgänglig på MSN. *pik pik*

Efteråt bar jag mig iväg på möte hos öppenteamet, det gick bra och man babblade som fan! (Som vanligt alltså..)

Nu vet jag inte riktigt, men vi funderar på att sticka på affären och köpa något, men jag är inte säker... Haha

Återkommer lite senare med bilderna iaf! =D Haha, tog på mig Sussi's pälsmössa och jag såg ut som ett ryskt gayluder, men ett gulligt sådant! Haha =D

Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha jaa men verkligen :P.. Ähh.. Ryska gayluder kan ju också vara söta, höhö.. Bilderna blev ju jättebra :)

2008-12-09 @ 19:13:26
URL: http://joannna.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Vad bra att jag påminde dig då... vore ju tragiskt om du skulle missa sista avsnittet....=)

Ha en bra kväll!

2008-12-09 @ 20:04:24
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0