Fittan for fightan!

Okej.. Har sprungit runt på staden idag medans Moa gjort ärenden. Fick själv en sak avklarad som var rätt göttans!

Har nyss käkat, göttans var det. Sitter med en öl och känner nu att Herr Beslutsångest har tittat förbi! Planen var ju att åka till Sussi's lillasyster och sitta där med folket men eftersom hon blivit sjuk så blev det prat om att åka till Alex. NU är ju bara saken den att jag vet inte vad Moa ska göra ännu ikväll och hur jag isf ska ta mig dit, om jag kan ta mig åker jag till 100%.. Så vi får se!:)

Ja pappa, jag ska ta det lugnt (Han är en såndär pappa som läser bloggar) inget att oroa sig för.

Hoppas ni har det trevligt ikväll! Och ska ni på krogen så ragga lugnt och dra inte med er fula fisken hem!

Kommentarer
Postat av: Peter

jaha, jag visste inte att det var så... fast iofs, bli veckans bloggare på en dag skulle vara nåt!

2008-12-12 @ 18:13:26
URL: http://westmountain.blogg.se/
Postat av: Andreas

Det blir bara en lugn och skön helg. Lite Luciaglögg hos en bekant imorgon, men annars bara slöa och ha det gott. Vad händer i ditt liv i helgen?

2008-12-12 @ 19:57:28
URL: http://abolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0