Frågestund avslutad!:)

Är du född och uppvuxen i Luleå?? /Andréa

Ja det stämmer, jag är född och uppvuxen i Luleå men har bott lite överallt i Sverige, såsom Stockholm, Orsa, Hässleholm och Boden.

När, & hur, insåg du att du är gay? /Anonym

Kan inte säga exakt när jag insåg att jag var gay, känns som att man nästan alltid vetat. Men det måste väl vara någon gång i tonåren som jag förstod att jag drogs till andra killar.

Hur kom det sig att du började med droger förr? /Sandra

Jag var 16 år, mådde otroligt dåligt och var väldigt osäker på mig själv. Jag var på en fest, blev full och erbjuden amfetamin. Självklart var jag nyfiken och dum och tackade ja.. Förstod inte riktigt själv vad som hände, tyckte inte jag kände av något så jag var dum nog att testa en gång till och då kände jag mig fast, eftersom jag aldrig känt sådan lycka förut - men nu idag vet jag att lyckan från droger är falsk och ingen riktigt lycka. Droger gör en bara svag och ynklig i slutändan.

Hur länge har du bloggat & hur kommer det sig att du började? /Klara Roos

Det är lite svårt att svara på, jag förde "Dagbok" på Lunarstorm i några år, dagligen - men jag har endast bloggat på blogg.se i 2 månader, och innan dess på wordpress. Men jag är väldigt ny i bloggvärlden när det kommer till enbart bloggbaserade sidor. Men jag trivs och älskar att blogga, och hitills har det gått ganska bra, trodde inte så många skulle börja läsa vad jag gjorde om dagarna - det är helt enkelt störtkul!

Vad är det absolut värsta som du varit med om? Alltså, bajsväg såklart... /Malin

Skrattade när jag fick denna fråga, denna fråga var självklart från Malin haha.
I bajsväg är det nog när jag trampat i hundbajs och tänkt för mig själv "Vad fan är det som luktar så jävulskt, är det jag?" tills man inser att man har en stor jävla bajskorv under skorna.

Ungefär när insåg du preeecis hur otroligt bäst jag är?/Alexandra

Haha det insåg jag nog första gången jag träffade dig, har nog aldrig träffat någon med så speciell och lugnande röst! Och speciell utstrålning! Haha, du borde bli en radiopratare!

Kommentarer
Postat av: DeafeeM - Humorblogg

Men va? Jag hoppas att du slickar bort hundbajset, man vill ju inte att det ska gå till spillo!

2008-12-31 @ 15:15:27
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHA, fan vad skön Alex är hahahaha!

2008-12-31 @ 19:20:03
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0