Glöggkväll:)

Vi har besök här hos Elina.. Sussie och Magnus med deras 5månaders kille Rasmus!
Vi har ätit paj och druckit glögg (notera, lättglögg - det trodde ni aldrig om mig!?) haha..

Josephine tycker det är roligt hur som helst att Rasmus är här, hon är sådär megaintresserad av just småbarn trots att hon själv knappt är tre år.

Moa och Dan har gått hem nu och dom andra sitter i köket och snackar, men jag är dödstrött med världens huvudvärk och då orkar man inte lyssna på allt bebisprat! Ni vet hur mammor är?;)

Imorgon ska jag till öppenteamet på möte, som vanligt på tisdagar! Ska se om jag orkar lägga upp bilder från ikväll snart eller om jag gör det lite senare, ska vila på saken!

So long bloggers:)

Kommentarer
Postat av: Moa

I know ! fast de är dom bara ibland :P

2008-12-08 @ 22:42:07
URL: http://Moanystrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0