"Hej ska vi knulla?"

Lunch
Just ätit min lunch! Skinksallad med lite gurka,paprika,oliver och rödlök samt en fullkornsskiva till! Mums faktiskt!
Och medans jag satt och åt just denna började jag tänka på dethär med "Hej ska vi knulla?".

Saken är ju den att varför anstränger sig vissa människor så mycket när dom bara är ute efter en sak?

Istället för att börja skicka oskyldiga SMS som t.ex "Hej vill du äta middag ikväll?" när det enda dom vill är en sak... Då är det ju likabra att skicka ett SMS och säga: "Hej ska vi knulla?"

Fick just ett sånt SMS av en kille för sisådär 20minuter sedan, och ändå vet jag vad hans baksyfte med det hela är.. Varför inte gå rakt på sak?:)

Jag vet att du läser min blogg, så jag säger väl såhär.

Tack för erbjudandet men inte ikväll! En annan dag kanske? Hahaha

Kommentarer
Postat av: Sussi

hahahaha! :D Fan vad du äger! Sådär man ska ta dom kåta små djuren!

2008-12-11 @ 12:18:12
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0