I'm a superstar!

Jaa! Så känns det faktiskt när man spelar Darin's nya skiva Flashback medans man gör sig i ordning på morgonen. Jag kan liksom inte låta bli att hoppa runt och dansa medans jag klär på mig o.s.v...

Såå sköna rytmer! Och de flesta låtarna är bara grymt bra! Jag har aldrig gillat Darin speciellt, men denna skiva är super!

Jag och Linda efterlyser rappren som sjunger i låten "Karma", vet du vem det är så hör av dig!

Nu ska jag fortsätta göra mig i ordning och känna mig som en SUPERSTAR!

*Studsar iväg, -S -S -S -S Strobelight!!!*

Darin - Flashback

Kommentarer
Postat av: Deafeem

Hahaha jag vet inte vem rapparen är, och jag har FORTFARANDE inte hört skivan. Men jag ska inte göra dig besviken! Jag ska lyssna på den för att kunna svara på dina inlägg :P (Mycket handlar om Darin nu):P



Men däremot skulle jag uppskatta om du filmade dig själv när du klär på dig och dunkar med darins låtar :D

2008-12-12 @ 12:26:27
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Lintha

Det är David Jassy :)

2008-12-15 @ 12:23:23
URL: http://lindarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0