Kaffe och drömprinsen!

Kaffe

Sitter just nu och dricker mitt morgonkaffe! Som ni ser på bilden , "You can sleep when you're dead!"..... :) Kanske ett rätt så smart motto, vem vet!? :P Åhh idag måste jag hänga tvätt och städa upp lite mer, orkade inte fullt ut igår men jag tror Elina sa något om storstädning på onsdag så jag gör väl det grundliga bara idag, haha.

Börjar bli less på att vara singel nu faktiskt! Haha... Kanske borde ta och gå och bli seriös igen :S Men man vet ju hur det slutar! Dom senaste killarna jag haft har det alltid hänt något som inte varit bra, så har allt skitit sig. Sen har jag en förmåga att bli "förälskad" och sen när man väl blir tillsammans inser jag att "Nä usch, han är inte någon för mig" så då går man med ångest när man verkligen inser att man inte är kär på riktigt. Så då gör man slut och så blir den andra förkrossad för att han har mer känslor.... Men det är ju inte alltid så kanske!? Man kan ju hoppas! Var är min drömprins?:)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0