Nyår nalkas...

Nyårsafton

Imorgon nalkas det Nyårsafton, det är en ganska speciell dag som sprider glädje mellan vänner och släkt, för det mesta. Sen kan man även se det från den mörka sidan - den sprider fylla!

Sitter lite halvt nyvaken, har vilat middag eller vad man ska kalla det. Mikaela och Jimmy är i kvarteret ovanför och pimplar lite, så jag ska nog gå dit alldeles strax, enda problemet är väl att håret står åt alla håll efter att jag testat ett volymbalsam, inget för mitt fluff kan jag då lova! Haha...

Imorgon ska vi äta middag tillsammans med Jimmy och Mikaelas kompisar, det blev lite ändrade planer eftersom Eva inte kunde komma och var tvungen att jobba! *snyft* Men det kommer nog bli skoj i alla fall!

Glöm nu inte att jag fortfarande har frågestund i bloggen, kika ner 2 inlägg nedanför så kan du ställa en fråga till mig, vilken du vill - så svarar jag imorgon.



Kommentarer
Postat av: Alisa

vill du bli veckans blogg nominera dig i min blogg och få dina läsare att rösta på dig♥

2008-12-31 @ 00:35:06
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0