Planer

Har inga direkt planer för dagen.
Blir nog att sitta här hemma hos farsgubben och chilla innan man åker hem till byn igen haha.
Elina är med Lars i någon stuga och ska åka skoter och leva rajtan tajtan! Det låter ju ganska skoj faktiskt.

Moa vet jag inte, hon ligger förmodligen och sover som vanligt, eller ligger i soffan haha... Själv har jag promenerat imorse och sen gick jag förbi Mikaela en sväng och drack lite kaffe och surrade om gårdagen och lite sådant.

Vi hade ju sjukt roligt igår även om vi inte höll igång så länge! Haha.

Nej nu ska jag ta och förbereda mig för fikat, Karin bjuder på lussebullar! Såna där som ser ut som vanliga kanelbullar men det är lussebullsdeg! Haha mums!



Kommentarer
Postat av: Moa

Du känner mig alldeles för bra :) Har legat på soffan o glott fram tills typ nu. :P Dock inte bakis haha =) När kommer du hemåt? jag ska snart åka mot staden o handla nå mat.. kom in på msn så surrar vi nå , tänkte om du behöver skjuts hem eller så.. =)

2008-12-20 @ 14:16:05
URL: http://Moanystrom.wordpress.com
Postat av: Linda

Åfyfan vad gott med lussebullar! Själv steg jag precis upp, lika sjuk fortfarande :(

2008-12-20 @ 15:26:17
URL: http://liiindans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0