*Pust*

Äntligen hemma!
Varit ute och snurrat hela dagen känns det som.
Först imorse åkte jag iväg till "Huset" där Elina och Josephine var, så vi drack té, käkade rostade mackor. (Åt frukost helt enkelt.) Efter någon ynka timme där bar det av hemmåt och byta om lite snabbt sådär, samtidigt som jag fixade med lite papper jag skulle ha i ordning.

Vi tog bilen in till stan, jag hoppade av hos Sandra och satt där och fördrev tid medans Moa var på ett möte. Sedan kring 13.15 var det tid för mitt möte hos öppenteamet.

När mötet äntligen var slut, (Eller det var rätt roligt faktiskt.) så begav jag mig vidare för att lämna in lite blanketter och papper jag var tvungen att ha i ordning. Sen brummade vi iväg med bilen mot byn igen och jag fick skrapa bort smält stearin från en vaxduk medans Moa lagade middag till allihopa.

Nu sitter jag här och Elina har storstädat, rubbet, så duktig. :)

Funderar på att ta en halvtimmes powernap så jag orkar med kvällen, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Deafeem

Hahaha om de kommer hit igen så drogar jag ner dem och skickar dem på tåget till dig.. They´re all yours baby ;) Muahahaha

2008-12-16 @ 17:37:30
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Deafeem

Ja, inte är det från min röv ialla fall! Jag vet fan inte! Hjälp! Vad tror du? Vi är inte snuskiga.. Faktiskt!!

2008-12-16 @ 17:43:01
URL: http://deafeem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag fattar fortfarande inte var du bor lixxx X.X

2008-12-16 @ 18:07:01
URL: http://rockgrodan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0