Seriöst skitsnack...

Bajs
Jo medans vi hade vårat skitsnack idag på biblioteket kom jag in på en sak som jag fick höra för ett tag sedan.. (Som Sussi tyckte jag skulle skriva om här, så nu gör jag det.)

Vissa personer här i staden, (nämner inga namn) men dom är så fixerade vid sin vikt att dom börjar dagen med att först väga sin frukost, sedan sin lunch och sen sin middag.. Ja ni förstår? Det låter ju inte så farligt. Men nu till den äckliga biten..

När dom väl går på toaletten och skiter rent ut sagt... Så skiter dom på en pappersbit och VÄGER sitt egna skit bara för att se dom skiter ut ungefär samma mängd som dom stoppar i sig..

Förstår ni då att det gått en aningen långt? Haha, vilket skitsnack..

Kommentarer
Postat av: Sue

Helt galet sjukt det där. Men skulle väll inte förvåna mig om det faktist är vanligt....

2008-12-09 @ 22:42:45
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Andreas

Hehe..,.snacka om snopet när man vl sitter där och klöämmer.. Men då får man väl ta hela rullen istället för pappret.



Men allvarligt, snacka om fixerinng, väga på papper för att jämför med hur mycket man stoppade i sig. Stackars satar...

2008-12-10 @ 09:39:10
URL: http://abolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0