Vilken underbart (klumpig) kväll!

Jag och pappa drog en taxi till Örnäset och käkade på Mamma Mia och drack nån' öl och surrade med hans polare, det var riktigt trevligt faktiskt. Efter ett tag ringde Sussi och sa att hon var utanför så jag gick ut och så åkte vi till hennes bror på Skurholmen.

Det var grymt trevligt där och vi sjöng Singstar med Disney tema och det var fruktansvärt underhållande. Alltså, alla människor igår.. Jag blir helt varm i kroppen bara jag tänker på det! Alla var så fruktansvärt trevliga och snälla så man ville bara äta upp allihopa!

Jenny och Joanna var givetvis där och röjde med allihopa! Så jävla kul... Alexandra tittade också förbi trots sin sjuka, och gav oss en lift till stan, sötjäveln där!:)

Nu när jag ändå nämnde Jenny och Joanna måste jag berätta en rolig sak. Hahaha jag dör bara jag tänker på det!
Joanna är tydligen känd för att vara klumpig och självklart visar det sig att jag är lika klumpig, när vi ska ut och röka missar jag sista trappsteget och faller pladask i stengolvet haha, då kom Joanna på att hon hittat sin själsfrände. Lika klumpiga!

Men än är det inte över! Det kommer mera, haha... Jag drog på mig en mascara, "No clumps" eftersom det är tydligen känt inom min krets att förebygga just klumpiga personer haha, men det fungerar nog inte SÅ bra.

Väl inne på Cléo Nattklubb sitter jag då med Jenny på en såndär mellanvägg ni vet, och vi tyckte ju det var svinsoft att sitta där och chilla och titta på allt folk! Men ack vad fel vi skulle ha! Jag håller i Jenny i armen tror jag, minnet sviker lite.. Och så ska jag flytta på mig lite grann men tappar balansen och trillar baklänges, drar med mig Jenny och slår en bakåtvolt som resulterar med att skallen åker rakt i backen hahaha så jääävla ont gjorde det! Och jag bad om ursäkt till Jenny sisådär 1000 gånger för hon måste fått svinont hon också.Stackaren FÖRLÅT!

Hur som helst tappade jag bort järnjänget och det slutade med att jag ringde pappa som var på Brasseriet, knallade ner dit och tog en taxi hem. Så nu är jag hos pappa och ska lägga mig ner i soffan och glo på film!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Joanna

Hahahaha... Hörru klumpen du är ju nästan värre än mig.. Man kan ju inte dra med andra i fördärvet av sina klumpigheter.. haha.. Fan att jag missade när ni remlade.. Men Jenny berättade att det måste ha sett ganska roligt ut :P.. Tack för en aaaasbra kväll förövrigt. Det gör vi om! :)

2008-12-26 @ 14:29:19
URL: http://joannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0