Snurrigt :S

Igår var svinkul faktiskt, ända tills jag märkte att jag inte hittade min jacka med min mobil :s

Blev typ svinsur och arg, skrek en massa och gick hem.

Förmodligen låg den säkert där nånstans men ni vet hur man blir när man är full och inte hittar något, man blir ju galen haha.... Så får hoppas på det bästa, vi testade ringa mobilen iaf från Sandra's mobil och den är fortfarande igång så den är nog inte borta, det återstår att se när alla vaknat så man kan ringa och höra sig för om den är där...

En hel jacka försvinner ju inte bara sådär liksom!

Idag blir det att städa och fixa, mysa lite för det är ju trots allt första advent!!!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag hatar att tappa bort mobiler! :( Gör det allt för ofta...

2008-11-30 @ 12:44:40
URL: http://oaklandstolemyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0