Tidig morgon! ^^

Blev en rätt tidig morgon, vaknade ca 07.30 men det är alltid skönt att komma upp i tid.
Förutom att KAFFET var slut!!! :( Och inte kan man gå upp till Moa och hämta för hon sover som en liten gris kan jag lova, sömntutan där.

Idag blir det en rätt lugn dag tror jag, förutom att vi ska och handla mat jag och Elina... Sen får man väl se vad som händer.

Vinet vi köpte igår kan jag däremot säga, blä. Det var ett 8.5% vin och det var alldeles FÖR sött. Inte alls gott. Så det blir nog att bojkotta detdär vinet och köpa nytt till helgen. Ett gammalt hederligt mer beskare 13-14%igt vin. Söta vinner går absolut inte hem hos mig nu.

Vad ska ni läsare hitta på idag då!?:) Kommentera!
Och glöm inte att lägg till mig i bloggkoll! *blink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0