Var inte så förbannat korr"ä"kt!

Läste en tjejs blogg om att hon störde sig på folk som hittar på ord t.ex som "Remova" istället för "ta bort".
Själv tycker jag detta bara kan vara charmigt och dessutom 2000-tal!

Man behöver inte vara så förbannat korrekt haha. Men iofs, hade ingen stört sig på sånt hade det väl aldrig blivit ens debatter och uppståndelse av sånt här?

Själv skriver jag ofta i mina SMS när jag snackar med vänner t.ex "Ha en bra dag! AJ LAV JO!" just för att det lägger till lite extra blingbling i den tråkiga vardagen! Man kan kalla det text-bling bling!
SE! Ännu ett nytt påhittad ord.

Nu ska jag ut och röka en morgoncigg! AJ LAV JO BLOGGLÄSERS! (Haha)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0