Vilken dag!

Herreguuud! Först med Moa och Elina in till Piteå city, Moa körde dit såklart....
När vi väl kom fram kikade vi runt lite för att sedan gå och äta på en kinesisk restaurang, jag och Elina beställde dock dagens Pasta med Fläskfilé i grönpepparsås, medans Moa åt en pizza.

Sedan blev det runt i massor med klädaffärer, alla tre hittade faktiskt en hel del... Sedan var det då bara att packa in shoppingpåsarna i bilen för att köra mot Luleå.

Där köpte jag en ny mobil, en sån som jag visade i några inlägg nedanför, det blev dock en marinblå, jättefin!
Och vi kunde ju inte slita oss från att gå in en sväng på systembolaget där jag köpte dom nya Xcider Winter med glitter i! Har just öppnat en och kan säga att jag rekommenderar en grymt! Älskar verkligen smaken.

Dagen har varit rätt tip top faktiskt, återkommer lite senare med bilder från mobilen! Nu kan man ju börja fota allting man gör om dagarna! Jippieee!

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag har för mig ag prövade en såndär xider förra året men dom var inte alls nå goda...men är de tny smak i år??

2008-11-25 @ 20:18:44
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Sussi

haha okej :) jag får nog helt enkelt köpa och testa tror jag bestämmt!



Jo nog kan jag hjälpa dig med bloggen. Men inte idag :( Har så mycket plugg just nu!

2008-11-25 @ 20:26:43
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0