God jul!

Nu är det Julafton men har fortfarande ingen speciell julstämning, den kanske helt enkelt försvunnit med åren!? Jag ser mest fram emot mellandagarna då man får umgås med nära å kära och hitta på bus!

Mitt hår blev föressten sandblont, så imorgon pressar jag i en till blekning så förhoppningsvis med asktoningen från Matrix kommer det bli en riktigt askig färg. :)

Ska göra mig i ordning nu, sitter hos min mor ute i Sunderbyn och ska med pappa och äta jul-lunch klockan 13.00

Hoppas ni får en riktigt god jul iaf!
Och jag svarar på alla era kommentarer ikväll!


Kommentarer
Postat av: Kotteby

Very Merry Xmas!!!

Från Mr Kotteby



=)

2008-12-24 @ 12:09:35
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0