Katrin Zytomierska - KLOCKRENT!

Haha tydligen är det många okända människor som SMS:ar Katrin Zytomierska nu när hon blivit singel.. Det har gått en aningen långt så nu lägger hon upp numren på snubbarna som messat henne på sin BLOGG! HAHAHA...
Kunde inte låta bli att ta numret från hennes senaste inlägg och skriva "Lycka till med dejtingen!;)"

Utdrag från Katrin's blogg:

"
Sen jag blev singel är det en hel del snubbar som skickar sms till mig och vill bjuda ut mig på middag. Jag misstänker att detta är killar som läser min blogg och som då även läser detta. Snälla sluta. Asså på riktigt. Jag kommer inte att svara på era sms. Jag kommer inte gå med er på middag. Jag är liksom inte riktigt typen som tycker att denna typ av aktivitet är på minsta sätt intressant. Och nej det spelar ingen roll hur "finurlig" du är i ditt sms. Eller hur många gånger du skriver och tjatar. Eller om du skriver att jag är så vacker eller läcker eller sexig eller allt vad det är. Ingenting spelar någon roll. Jag kommer inte att svara. Hör du det, Pierre! Jag kommer inte att svara. Däremot kommer jag att börja lägga ut era nummer här på bloggen eftersom ni uppenbart letar efter en partner och då kanske ni kan få lite hjälp på traven här. Så! Vi börjar med den här snubben. Han gillar hemlagade middagar. Nummer 0733 163258."

Katrin Zytomierska
Bild: Stureplan.se

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe.. tackar tackar. Satt och tänkte på sånt under laborationen i förmiddags. Magiska moment som känns "åååh.. underbart". Listade dem 10 jag kunde komma bara sådär... går och hålla på i en oändlighet, men det är just såna där små betydelsefulla saker som gör det värt att kämpa för något.

2008-12-10 @ 14:22:29
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: bondenbella

Tack för din kommentar sötnos=)

2008-12-10 @ 15:18:03
URL: http://bondenbella.blogg.se/
Postat av: Pia

Hon är ofta klockren! :)

2008-12-10 @ 15:28:21
URL: http://stjerndorff.com
Postat av: Pia

Tack så mycket :)

2008-12-10 @ 15:43:31
URL: http://stjerndorff.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0