Tack Bloglovin'!

Bloglovin
Fick just en julklapp av bloglovin.com. Tack så mycket!
Julklappen var 400 krediter, vilket kan användas flitigt på deras hemsida för att få ännu mer besökare!

Har nyss formaterat om min laptop eftersom jag inte gjort det på år och dar, hade lite beslutsångest eftersom jag hade så mycket på hårddisken som jag inte orkade bränna, men en helrenovering s.k "Julstädning" kan ju behövas på lilla laptopen också!

Medans laptopen formaterades passade jag på att titta på kvällens avsnitt av Boston Tea Party med Fredrik&Filip där kvällens tema var Sekter och Religion. Fyfan vilken skum sekt i USA alltså. "God hate fags&Sweden". Han avskydde Sverige över allt annat och sa att vi inte ens har rätt att kalla oss för land. Haha jag tror det är han som kommer brinna i helvetet. Sen predikade dom så jävla mycket om att "God hate fags" och ändå hade vissa medlemmar i sekten favortartister som är homosexuella men dom försvarade sig med att dom kommer brinna i helvetet - men musiken är bra.

Om dom nu hatar homosexuella så mycket så borde dom inte ens lyssna på deras musik. Haha

Nu ska jag uppdatera grafikkortet så man kan se TV på laptopen o.s.v

So long bloggers!



Kommentarer
Postat av: Sussi's foto och designblogg

vaaa h hur kunde fi fååå det från dom????? ag vill också haaa

2008-12-16 @ 00:08:30
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0