ZzZznark?

Vaknade för en stund sedan... Är inte så trött nu, men lite ont i huvudet fortfarande. Igårkväll kände jag att huvudvärken kom som en blixt från ovan, så jag fick helt enkelt lägga mig ner kring 20.00 och så sov jag till 23.00... Trodde det var ett migränanfall på gång men jag klarade mig, har bara lite ont i huvudet nu. Och jo, jag lyckades somna om efter en stunds bloggsurfande.. Fick läsa lite historier och sådant som människor skrivit, det var underhållande.

Har småkikat på "The Voice" en stund, och ni som följer min blogg vet ju att jag älskar att vakna till det programmet haha. Jag har försökt komma till insikt med massor av saker på sistone, och en sak som jag lärt mig om mig själv är nog att även om det hade varit mysigt att börja dejta och träffa någon, så är det nog bäst att jag fortsätter solo ett tag framöver för att kunna rannsaka mig själv ordentligt. Annars blir det så lätt att man lever på "rosa, fluffiga moln" och lever genom någon annan, istället för att gå in i sig själv och se vad man borde göra, och inte göra.

"Brings me back old memories":

Systrarna Graaf - Heartbreaker (Cover)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0