Barcelona?

Moa kom just med idéen på att flyga till Barcelona(!!!) i Januari och hälsa på hennes kusin, festa veckan lång och gå på gayklubbar!

Resan skulle kosta ungefär 3.600kr för 2 personer tur och retur från Stockholm och det var ju inte alls farligt! Så vi får se hur det blir med våran plan... Tanken var ju väldigt bra måste jag säga, men man måste spara pengar och sånt!

Man får liksom en kittlande känsla i kroppen när man får såna där idéer faktiskt! Men det är väl för att man blir ivrig utav sig!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe!

So long fuckers! ;)


Kommentarer
Postat av: Lilla jag

Barcelona är världen bästa stad! Tyckte priset lät sådär, har ni kollat biljetter hos ryanair?

2008-12-03 @ 16:48:01
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0