Julafton avklarad!

Julgran

Okej det har varit ordentligt mysigt idag, fick verkligen julstämning i sista sekund även om jag inte trodde det.
Har ätit ett fruktansvärt gott julbord hemma hos min fars sambos släktingar. (Invecklat va?)

Fick en laptopväska till min älskade bejbis och den är bara så retro och snygg!

Väntar just nu på att Moa ska komma tillbaka till byn så ska vi väl surra lite om dagens händelser o.s.v.

Kanske blir att åka uppåt för min del , vem vet!? Men vi får helt enkelt se imorgon. Ska tänka på saken ordentligt, för även om tanken är lockande så kanske man missar så mycket roligt här hemma? Men man kan ju tyvärr inte vara på 24 ställen samtidigt hur som helst haha.

Kram på er och en riktigt GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Sussi's foto och designblogg

Vilken otroligt vacker bild :D



Vi ses imorgon snygging!!

2008-12-24 @ 22:29:48
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0