Lista stulen av Linda! :)

Hårfärg: Svart/Röd
Ögonfärg: Blåa
Längd:
~168cm
Skostorlek: 39
Ålder: 22
Har du en kille just nu: Nej tyvärr! :S
Hur många har du haft sex med: Hmm... Orka börja räkna! :P
Vad har du på dig nu: Svarta adidas mjukisbyxor med massa målarfärg på och en röd Luleåhood!
Har du varit full:
När är jag inte full? Haha
Har du rökt: Ja, sen jag var 15 tror jag.
Har du snusat: Jepp, det också, däremot inte lika ofta!
Har du gjort något olagligt: Massor, tyvärr.
Har du slagit någon ner till marken: Haha inte ofta.
Har du varit med om ett stort gräl: Alldeles för många gånger.
Stänger du av mobilen när du sover? Jo ibland, skönt å släppa ut friheten! Haha
Vem såg dig senast naken?
Det var nog mig själv imorse?
Hur såg du ut på högstadiet?
Som sju svåra år!
Hur kommer du se ut om 20 år? Säg inte sådär, får en ångest-attack! :S
Biter du på naglarna? Nej inte nu längre, men har en förmåga att råka riva av dom ibland! :/
Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Jag tror inte på gud.
Svär du?
Jadå
Hur homo är du på en skala 1 - 10 ?
100? :)
Fläskkarré eller revbenspjäll? Inget utav det, fyfan!
Vad finns alltid i ditt skafferi?
Hmm.... Mjöl?
Ljuger du? Händer väl alla att man gör ibland!
Har du kysst en polis?  Jo det har jag, Pride festivalen för nått år sedan!
Är du rädd för securitasvakter?
Nää? Hahaha dum fråga.
Har du någonting att dölja?
Säkert massor med mörka hemligheter, hehe..
Vad har du på din nyckelknippa? Nycklar såklart
Skulle du gå upp kl.03 på natten en arbetsdag för att hämta din pojkvän/flickvän från krogen, fast det går nattbussar och taxi?
Jo det skulle jag nog, bättre att ta sig säkert hem?:)
Kan du laga cyklar? Haha nä!
Kan du fixa med bilar? Skojar du? Du frågar världens mest otekniska bög :S
Kan du baka bröd?
En gång gjorde jag det och det smakade jäst! Haha
Vet du hur man frostar av en frys?

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

kul att läsa :)

frosta frysen då? haha.

2008-12-02 @ 19:43:37
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0