Sanningens ögonblick!

Sanningens ögonblick

Okej, då har vi kommit till en summering av vad som hänt idag egentligen!
Inte speciellt mycket kanske men det har varit en rätt så lugn och mysig dag.

Vaknade kring 06.00 på morgonen, klev upp och drack lite kaffe tillsammans med Elina, men hennes lilla busfrö till dotter var så grinig av att ha vaknat så tidigt så dom gick och la sig och somnade om till 08.45 haha! Märks att dom är släkt!

Sedan var det bara att åka med till Antnäs ICA och handla lite grejer till kylen, för att sedan bege sig hem igen... Då blev det power-nap och en jäkla massa avsnitt av "Sanningens Ögonblick" på Kanal 5's hemsida. Så himla underhållande att titta på måste jag säga!

Där kring 20.00 kom Dan ner och plingade på och frågade om jag skulle med till Willys så jag drog med han och Moa till Storheden och passade på att handla lite mer. Väl utanför skickar min mor ett SMS och frågar om jag kollat mailen, så jag förklarar att jag är och handlar på Willy's när hon plötsligt säger att hon är på ICA Maxi på parkeringen intill Willy's, haha.. Vilket sammanträffande! Då snurrade vi iväg med lill-bilen till ICA Maxi för att utbyta några ord med min kära mor... Och nu är jag hemma igen! Så skönt...

Är faktiskt en aning kaffe-sugen! Kanske man skulle koka en kopp eller två?!

Vad har ni gjort idag!? KOMMENTERA!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0