Banta!

Toby och Moa

Okej till att börja med blir man skrämd, haha.. Gulliga Moa till vänster och jag till höger...
Glöm inte bort att vi är rätt packade och jag fick för mig att jag var Mr Diva eller något och gjorde något fult försök till att puta med läpparna.. Säger bara en sak: LOL!

MAN ser hur mitt ansikte sväller haha, så nu blir det fan nyttig kost från och med nästa måndag har jag bestämt! Och dessutom ska Moa få fortsätta tvinga med mig på sina små vinter-aktiviteter som hon tycker så mycket om.

Moa kom ju hit då mitt i allt på kvällen när jag satt och bloggade som bäst, och tyckte jag skulle med ut med hunden och låta han springa här ute i byn. Självklart då så hade hon ju överlistat mig för hon vet att jag är skeptisk till vinter-nöjen haha.. Så hon hade garderat sig och släpat med sig ett par täckbyxor till mig, som var absolut för små! Så nu tänkte jag att nästa vinter, ska jag fan testa dom är igen och då ska dom vara för STORA! Haha..

Jaja, nu ska jag koka en kopp thé , i vattenkokaren.. Som jag fick reda på är elsnålare än spisen som Moa berättade... Kallhyra suger verkligen fett!

Imorgon blir det besök till Piteå town, det kommer bli en rejäl shoppingrunda!

Over and out! :D


Kommentarer
Postat av: GAY LIFE IN STYLE

hahahha sötnos

2008-11-25 @ 10:18:26
URL: http://pinkpoo.blogg.se/
Postat av: GAY LIFE IN STYLE

<3

2008-11-25 @ 19:40:16
URL: http://pinkpoo.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Du ser skit bra i fan alla hårfärger ^^.. Fast du ser alltid bra ut!



Kram

2009-02-21 @ 19:48:46
URL: http://sheargenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0