Så jäävla snygg kille! :D

Jag och Moa är hemkommen från Storheden efter våran storhandling och jag gick in med maten som Elina och Josephine fick packa upp....

På rusta såg jag världens snyggaste grabb! Shit alltså :D Inte ofta man ser någon och tänker "wow"!

Sen träffade jag även en gammal kompis utanför Rusta, de var trevligt så vi bestämde oss för att hitta på något någon dag framöver. :)

Är proppmätt nu efter att jag lagat pasta och köttfärsås och Elina gjorde en jättegod grekisk sallad till det.
Nu väntar jag på Moa som kommer med min hårfärg så jag får färga håret, ska bli så najs! :)

Återkommer lite senare med bilderna från idag som sagt, men Moa har min mobilkabel uppe  hennes lägenhet så måste vänta lite otåligt! :P

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Sussi

ÅÅh roligt med pics! Me love!

2008-11-26 @ 17:22:15
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: GAY LIFE IN STYLE

är inte jag sådär, "WOW!"? =/

2008-11-28 @ 07:24:31
URL: http://pinkpoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0