Mobil bloggar...

Jepp. Bloggar från mobilen lite snabbt. Självklart blev det något strul med internet på laptopen så jag avinstallerade mobile connect och gjorde en system återställning. Men Nu när jag försöker installera mobile connect ber den mig avinstallera filerna från datorn. Självklart gör jag det men då kommer det upp en ruta att det inte gick att avinstallera för att datorn inte hittade filerna. Datorer har man lust att mörda ibland. Får väl sitta natten ut och försöka lösa problemet. Haha. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Lucia

vad jobbigt! Datorer är bra på att jävlas med en. Vad bra att du kan mobilblogga i alla fall :)

2009-02-03 @ 09:13:51
URL: http://luciaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Cat

Datorer är bra struliga ibland alltså!

Speciellt windowsburkar.. Jag kör Mac och det är inte lika struligt som win.. ;)



Men skönt du fick ordning på det! =D

2009-02-03 @ 10:56:28
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0